lørdag 18. april 2009

Hvor er skiltene mine???

Torsdags morgen gjorde vi som vi alltis gjør i MaMasi huset...(mammå hate morninga, hihii)
Men da vi kom til avgårde te jobben prosjektet.. Da va der noe
rart med bilen..Merkelig den manglet et skilt bak.. Hvor var det? Hadde
jeg mistet det..Sjekke foran og se om
det er borte og..Joda ganske så rikitg..All gone, borte vekk..
Tar en titt på de andre bilen(som ikke er dratt på jobben),men alle
de hadde sine flotte nummer lapper på seg...Bare ikke jeg... fader og..
Ringte til politiet og melte fra om tyveriet.. Fikk
beskjed om og ta turen innom kammerset(politet) og fylle ut skjema
som de hadde.. Ringte min snille far
og han kom innover og kjørte meg. Når sant
skal sies så bor me/jeg ikke lengre vekke enn at jeg kunne
gått,men det tar bare litt lengre tid(ca 30 min)...
Fikk ordnet lappen og min far dro ut og bestilte nye skilt på biltilsynet..
Uff en helg uten bile og unger som gjeren vil ut på noe.Eller er det mammå
som helst vil ute og shoppe(vindusshoppe) hehe..??
Jaja nye skilt kan hentes kl 12 på tirsdag...
Ska bli godt. Men klare og overleve uten bilen og da. Bor liksom ikke
langt fra byen heller..En skal bare gjøre sååå mye når en
ikke kan... Har jo hele neste uke og orden ting og tang på:o))
Skal ha barneselskap nest lørdag men 14 gutter..Jiiippi. glede meg...(godt når det er over), puh..
Sukk og stønn, hihihi..
Nyte nå hverdagen med sol og nesten sommer ute på terrassen. Deilig..
Ser frem til sommeren med lange late dager ute, herligt....
Ha en fantastisk helg!!
Imårrå skal vi på kuslipp.. Glede oss til det. Vi blir hentet kl 09.10..Tidligt på en
søndag..Best og være tidlig ute så me alle får se:o)))
Kommer tilbake med mer om det..

3 kommentarer:

MumsiMumsan sa...

Hei - må være det man kaller maks uflaks! Mins å huske dette skjedde deg en gang tidligere også! Hva er oddsen for det liksom! Lykke til på kuslepp i dag da, er nok noen lekne kuer der ja - hjeeeelp! Hodt det ikke er jeg som skal dit. hihi - Mumse klem fra meg :)

Guttemamma sa...

Så utrolig irriterende...sånt har vi da ikke tid til å ordne med i en travel hverdag...-(
Håper solen skiner på deg og hos deg i dag da!!
klem fra Anette

Kristin`s lille hjem sa...

Stjele skilter,du kan så si.Snakk om frekkhet idag.Er nok noen som skal kjøre med falske med andre ord.Håper bare at de blir tatt hehe. Godt at det ordnet seg for deg. Ha en riktig flott dag