mandag 4. mai 2009

Green Gate

Hatt en aldri så liten blogg tørke her... Hu litla dokkå mi bruke litt tid på og legge seg
til på kvelden.. Det kan ta opptil 3 timer før hu syns det er på greit og sove..
Mammå sin tålmodighet blir satt på prøve kveld etter kveld...
Sånn e det nå her... Ikke alle dager er like,men... Alt blir vel bra tilslutt som det så fint heter:o))
Men etter og ha lest på Emmelines blogg om Green Gate
kopper som skulle "gå ut". Fikk jeg rett og slett
litt panikk. Eg så sko begynne samla på de koppene:o)). Eg syns de e så
sjønne. Like fargene og fasongen på de.. Ja som sagt jeg
stormet ut til Berheim på Sandnes og shoppa litt..
Spurte og grav om disse koppen. De mente at det var
de koppene som var større(tekoppen), som skulle "gå ut". Da "roa" eg meg litt ned
og kjøpte med meg et par:o)).. Herligt.. Gleder meg te og
få flere og tatt de i bruk på et nydelig dekket bord:):)
Med det samme jeg var der ble det jo litt mere Green gate og:o)))...
Kjøkkenhånkle og en stor mugge..


Littla dokkå mi er så glad i rosa for tiden så litt green gate i "plastik" fikk også
være med hjem til oss..
Me fikk alle hver vår farge::))).. Trenge vel ikke si hvem som eier hvem av de??
hihihih


Eg lure på noe...Eller fundere vel litt egentlig.. Prøve ut flere ideer men
får det liksom ikke helt som jeg vil ha det.
Jeg prøve og få til en genial ukeplan til hjemmet som
kan brukes til ukeplanlegger og middagsmeny på. Skal "liksom" prøve
planlegge dagen og uken litt bedre, hihihi..
Har noen en genial ide?? Mottas med StoR tAkK:o)))..
Idag har hele MaMaSifamilien vært på vårmasj med skolen te prinsen min..Va surt og kaldt rene høsten igjen..Ungen frøs men glemte seg litt ut når me skulle
løse oppgaver underveis..
Etter marsjen ble det kaffe, brus og kaker og et velfortjent varmt
og deilig bad på ungene.. Så fornøyde begge to da:)))..
Nytt en herlig inne mandagskveld!!
Klem MaMaSi

Ingen kommentarer: