søndag 12. april 2009

God Påske

God Påske alle sammen!! Endelig hjemme igjen fra en uke på hytten. Og tenke uten pc
en hel uke..uff og uff...Men egentlig
så savnet eg den ikke heller.... Oki då.. kansje litt?:o))
Prinsen min kom hjem med denne søte kyllingen
og duken som han hadde laget på
skolen til påsken. Mammå ble ganske krye når hu fekk dette,men
det va bare te han kom på at han trengte
noe pynt te rommet sitt,,hihih.. Herlige og disse små..
Han va jo så stolte når han kom hjem med det:o)).. Duken(brikken) har
flyttet ned i stuen igjen. Og alle e fornøyde.
Denne søte lille påskeharen sto og ropte på meg ute på Fem Høns(Randaberg). Jeg klarte ikke gå fra den, den bare hadde noe over
seg som jeg falt pladask for..:)
Men stakkars litt hare hadde brukket nakken sin,,buuuhu
og de hadde selfølgelig ikke flere igjen. Så jeg fikk denne
med meg hjem(nesten gratis). Hjemme har den fått hedersplassen(nesten).


Dakkars litla ninå, Hu har nå hadde en koselig påske te tross:o))

Litla dokkå mi koste seg på hyttå, Hu var ute og lekte
hele dagen. Va heller dårlig med snø,men ingen hindring.
Hopsedasy(så hu kalle na for) fikk servert lunsj i akebrettet og koste seg skikkelig.




Hopsedasy smile fra øre til øre og nyte maten...



God Påske videre(den dagen som er igjen) alle i blogglandia..:o))
Klem te adle:O))

1 kommentar:

MumsiMumsan sa...

herlig den "nina" da. Skjønner du falt for den, og når den var syk i tilleg faller man jo ihvetfall :)
Skjønner dokka har kost seg på hytta ja, og sånn flink prinsen har vært å lage påskepynt - koselig. Tusen takk igjen for nydelig brikker i posten - du er bare go`! Mumse klem fra meg!