fredag 20. mars 2009

Nye gardiner te soverommet

Eg har sydd...Jooooho.. Ganske imponerte øve meg sjøl nå..Om eg får lov og skrøyda litt av meg selv;o))..

Nye gardiner te soverommet mitt.. Men hva gjør jeg med resten av rommet?? Må jo style resten og nå... Ble jo så fornøyd med resultatet mitt:o)))
Jeg har en vegg med håndtegne ole brum og vennene hans. Har lyst og male over det...men får meg liksom ikke til og gjøre det heller..... (siden det er håndtegnet).. Må tenke litt på det;)).
Prinsen min har vært i bursdag i dag og da var jo ikke mammå og minsten seine med og ta tur ut te Smak på Sandnes... ÅÅåå der hadde de fått inn så masse nytt Green Gate..Øyene mine gikk i spinn..Men ikke det jeg letet etter..KOmmer sikkert i neste sending,Håper eg.. Svinse nok snart ut en tur igjen(kjenne eg meg rett). Dvs at d faktisk ikke ble noen stor handel idag.. Ganske så imponert.. Dokkå fikk seg en liten maileg kanin(til og henge opp) og et lite henge maileg med kanin på i gammelrosa.. Hu valgte de helt selv.. Fikk de fint pakket inn i rosa silkepapir, så la hu de fint i vesken sin og pakket de ut nå hu kom i bilen.. Å vet du ka hu gjorde då?? Joda, hu hang de så fint på håndleddå sine..Fillen at eg ikke hadde kamra med meg..Måtte jo lagt ut bilde av det...
Ønsker alle her i blogglandia God helg!!
Klem

1 kommentar:

MumsiMumsan sa...

:) ser ho for meg ja - med veska og nye fine "armebånd" ! :) Flink du har vært til å sy gardiner! Kjekt med forandring! Så til Ole Brum, kan du ikke finne deg ett stort bilde å henge over? De har jo fjørten str på Ikea? Ha en flott dag! Klem klem!