fredag 13. mars 2009

Egg dillå...

Nok en helg står for døren..Herlig.. Ønske meg skikkelig vårvær.... SÅ me kan være ute og nyte solå. sOl, soL kom igjen. Solen er min bestevenn, Vekk me paraplyer osv..:o)))....
Har rydda hagen og gjort alt klart te våren...

I går var jeg ute på "dill"..Surt og guffe vær..Noe må en finne på:)).. Men det ble nok en dag med må bare ha det dagen, hiih.. kom over disse søte vår/påskeeggene på Fem Høns(Randaberg)... Syns de var så sjønne...Måtte bare ha de..... Ønske bare de var større.. Kan jo ikke få alt jeg vil heller da:o))..

Maileg kurven min...Herlig.. kjøpte meg 3 små henge egg(maileg) på Flittige Hender og så måtte jeg en tur på Smak på sandes...Handlet noen egg der med..Kom sånn plutselig på at det var litt lite med 3 henge egg.. Ble rett og slett 3 til..jiiiippi....

Ååå disse søte fant jeg og på Fem høns.. Klarte jo ikke gå fra de.... Lå der og ropte på meg... Tror muligens eg har litt eggdillå..:o))

Vårstemmning fra heimen....


Påskepynten te prinsen min...Han falt helt for de på plantasjen en dag me va ute der..Mammå syns jo de va søde hu og... Litt pynt måtte han ha sa han..Herligt..




Ha en fantastisk helg alle sammen!!! Imårrå ska me på loppemarked i Bekkefaret kirke, speiderne som har. Leste og om det inne på Norske interiørblogger.. La faktiske mange loppemarkeder der.. Helt topp:O)))
Klem




2 kommentarer:

Guttemamma sa...

Jeg vil og ha sånne maileg egg...!! Skikkelig påske og vår hos deg:-)
Ha en flott helg, klem fra Anette

MumsiMumsan sa...

Fine egg da!!! Har ikke kommet over noen her i byen enda, men mamsen og jeg skal ut på en aldri så liten runde nå, så da finner vi nok noe!! Kos dere på loppis!
Klem til dere fra meg!