mandag 2. mars 2009

Litt tidlig påskestemning

hei hei alle i blogglandia.. Eg her allså.. Titter innom og ser... alt komme seg..Leie sykdom nå..Blir vel en ende på det denne gang og:)....Tusen takk for hilsene.... Og utfordringen fra himmel &hav.. Den skal jeg ta nå.. Litt sent men....

Ikke fikk jeg være med på bloggtreffest(28 februar i Sandnes) som eg hadde grugledet meg til:).. .. Håper det kommer et til om ikke så lenge.. Måtte innom og smugtitte på hva dere hadde funnet på og det så riktig koselig ut...

Jeg har selv funnet frem litt påske..Kun litt allså... Siden det fortsatt er noen uker igjen da.. Me drar jo frem julå leenge før så hvor for ikke?? Ble litt bitt når eg leste Emmelines blogg om gule kopper med polkadotter(eller ka hu nå kalte de igjen..)...

Ha en flott dag alle i blogglandia:o)))

1 kommentar:

MumsiMumsan sa...

Ille fine de eggeglassene da - vil ha jeg og, men ikke sett de noe sted her enda, men får vel lete litt til!!! :)
Klem klem