mandag 7. september 2009

Takker og litt nytt

Måtte sy gardin te sidefeltet på døren i gangen, nå som alt det andre eg nytt der. Ikke helt rette fargen,men får gjøre nytten inntil videre.
Syns den er sommerlig og glad . Ønsker jo sol og sommer ennå.



Tusen takk for alle de koselige kommentarene på bloggen min..

Setter utrolig
stor pris på det. Alltid koselig når en får respons på den en skrive om .
Og Ja jeg skal og
bli flinkere og legge igjen et lite spor fra meg:o))...



Her i huset har prinsen min begynt på svømmekurs idag. ÅÅ. det va kjekt
mamma.. men eg ville jo bada lengre.. hihihi..
Han må nok fint vente til neste mandag. Hvorfor må alt sje på en og samme dag?
Alle i Drømmene Mine hjemmet skulle vært på svømming/trening idag.
Må finne en løsning på det...hmmm, tenke så det knaker.
Kan dokker høre det? hihihi

Finner nok på noe lurt der og.



Svinset litt rundt og leste blogger før jeg satte meg til her. Så da
at Emmeline hadde en utfordring.
10 ting jeg blogger om. Den tar jeg . Men ikke idag, imårrå..



Nå er det natten i Drømmene Mine huset. Ses imårrå. Natta:o)

Klem

Ingen kommentarer: