tirsdag 15. september 2009

Green Gate og utfordring(litt trege)

Tusen tusen takk til Guttemamma, Rådyrveien og Stine som tipset meg om møster/oppskrift på
hodebånd te barn. Nå kan jeg virkelig sy begynne produksjonen igjen:O))..

Idag har det bare vært hærlig ute, som forresten de siste dagene
har vært..Eg har nøde hvert minutt av dagen. Men jeg lovet og komme tilbake
dagen etter sist innlegg. Har dessverre hatt problemer med og komme inn på bloggen. Andre som har hatt det og?


Litt shopping har det blitt i det siste.. Har lenge godt og sett på Green Gate sine flott bokser og nå måtte jeg bare har de. En til mammå og blåe te prinsen min og de va faktisk til 50%. SÅ
mammå syns hu hadde gjort et kup då, hihihi...
Disse to søte flyttet og hjem til oss. Har sett en stund etter baby mailegg som prinsesså mi sko ha i maileg sengen sin. Men tror dokker at prinsesså mi va
fornøyd med ein blåe baby mailegg?? Å neida, Rosa rosa ska alt være nå for tiden..
Så lille mailegbaby fikk sitte der den satt gitt.. Mens lille frøken rosa tok
den rosa og røde med seg i sengen som kosebamse... hmmm, tenkte mammå då..

Etter all shoppingen måtte jo de søte små få noe kjekt og..
De skulle ha perler og sko lage seg smykker.. Og satte i gang med stor iver og smykker
ble det, og armbånd.men tror du mammå klarte og ta bilder av de??? NEIII....
Uansett bilde eller ei. Ungene koste seg ihverfall:o))..

SÅ va det utfordringen te Emmeline(æ noe tregt ute da,men..).. Eller kansje eg ska stå over
når eg ser ka tid den va lagt ut hos henne(27 august).. Litt flaut og komme så sent..
Tenke tenke.. E jo ganske ny sånn egentlig i denne blogg sammenheng...
What ever... eg tar ann..


Ting jeg blogger om

  1. Shopping
  2. Nytt til Green gate samlingen min(som ikke er stor,men komme seg)
  3. Forandringer i hjemmet
  4. Familien(litt ihverfall)
Hmm, klarte jammen ikke fylle den listen noe særlig,men litt er bedre enn ikke no. Ikke sant?
hihihi..

Ha en flott kveld videre!
Klem

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

De gg boksen er så fine,ja som alt annet fra gg....farlig for lommeboken!! Har du sett den nye katalogen...så mye fint!!
klem fra Anette:-)

Brit Strikkenerd sa...

Hei på deg. Fine bokser, men enda kulere gule støvler lenger ned på bloggen - OG SÅ BILLIG!! Det må jeg si var storkupp:)
Takker for hyggelig kommentar på bloggen min og at du vil være med på min lille julegavekalenderlotteri:)
HA en deilig kveld:)

Susanne sa...

Boksene fra Green Gate var kjempefine, jeg har en del av de selv, søte og yndige for øyet:) Koselig blogg du har :D
Ha en flott kveld i høstmørket :)