onsdag 3. juni 2009

Min lyseblå verden

Nok en lang helg over for denne gang. Ikke vært så flittige her inne i det siste. Skal prøve få tid innimellom alt og få lese alle de koselige bloggene her og legge igjen en liten hilsen.

Jada,joda.. Ikke hekta på Green Gate på noen måte:O)).... Bare litt allså. hihihi.. Lyseblått så lang øye kan se,nesten..skulle ønske ihverfall...
I dag kom partylife lysene mine i posten..Luktet himmelsk...og midt oppi esken lå en liten pakke te meg:))).. Den søte lille engle esken og rose serviett.. Tusen takk MusiMumsan.. Helt herlig....
Pinsen var vi på hytten igjen og innom gartneriet og kjøpte tomater, mais(som bildet viser), henge jordbær plante og perlagonia(ikke pakket ut ennå). Prinsen min hadde veldig lyst og prøve om vi kunne få til mais plante her på kalde vestlandet.. Kansje vi får den store avlingen her..hehe
Jordbær blir der ihverfall.. Viser ikke så godt men denne har hvite og rosa blomster på seg.. Gleder meg til modne jordbær:o))
Disse stakkars perlagonier har ikke fått flytte ut av posen ennå.. Håper på "stille" vær imårrå.. Sko nesten tro vinteren var kommet tilbake.. Iskalde nordavind, brrrr...


Ha en fin kveld videre.
Klem

1 kommentar:

M sa...

Så nydelige ting, gøy med pakke, har du vunnet?
Klem, M