lørdag 10. januar 2009

Salg,salg,salg


Jess jess. :o))....Nå har eg vært på salget og shoppa litt...... Så nå skal jeg sy..Fikk jo symaskin til bursdagen(ønsket meg den da)..
Har vært på Marimekko butikken(Magasin blaa) og kjøpt stoff(rester) på 40% salg.. :o))) SÅ fornøyde atte....
Så måtte jeg innom Flittige Hender interiør og kjøpte meg litt green gate...Som jeg har ønsket meg lenge..Men selvfølgelig ganske tomt etter julå.... Fikk en liten begynnelse..Siden jeg ikke klarer bestemme om jeg vil ha de i rødt eller grått;)..... Syns igrunnen de grå e ganske søte og:))..Får se når der kommer mer inn...hva jeg bestemmer meg for..

Ha en flott helg...her borte holder vi på og blåse bort....

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Regner med vi får se sømproduktene ??? :-)

MallaKla´ra sa...

Hehe...Ja håpe jo på det...

prinsesselinn sa...

så kjekt med avslag da.
gleder meg til resultater.
her borte ?+ hvor er det ? Bergen kanskej ? for her holder vi iallfall på å blåse bort.
Ha en flott kveld.

Ann-Cathrin sa...

Så gøy med masse stoff da! Hvis det bare blåser ute, er det jo supert å sitte inne å sy:) Ha en fin søndag!