lørdag 29. november 2008

Nok en helg

Uff dagen fyker som vanlig...Sjønner ikke at det er mulig...
Travel helg denne og...
Først var vi og kikket på sønnen til en venninne som deltok i jr NM i karate..Så måtte vi jo ha med oss den tradisjonelle julemessen i kirken, hvor vi alltid har vinner lykke:))... Ganske riktig vant i år og.. Jeg(mammå i huset) vant en drikkeflaske og sønnen min vant vel delvis noe piratleker...Helt topp....Gevinst e det som teller..:o)))....

Imorgen skal sønnen min delta med speideren og synge..Han vil ikke helt det..men får nå se hva det blir til...Så skal vi i Sola kulturhus og se på Nissefabrikken...GleDer oSs masse til det:o)))...

Skulle egentlig og vært og sett på tenningen av julegranen i byen,men rekker ikke alt....SIden vi skal til min bror og svigerinne på kaffe.... Holde det tenke eg...

God helg alle....

Ingen kommentarer: