søndag 27. juni 2010

Endelig søndag:o)).. I sesså huset har vi en liten makeover på gang, :-)). Sesså har blitt lei alt det svarte 
og trenge nye farger inn... Hvilken farge skal jeg velge....... Hvitt eller en annen?
Valget falt på.......
 Lyseblått.. En nydelig farge som gikk rett hjem.. Men det var ikke lett og finne DEN rette lyseblå..
Kjørte noen turer frem og tilbake til malebutikken for fagren var i boks... Å nå er eg så fornøyd at alt kunne blitt samme farge, hehe.. Det skal ikke det... 

ØNSKE ALLE EN FANTASTISK SØNDAG!!
KLEM TE ALLE SAMMEN:O))


2 kommentarer:

Yvonne sa...

utrolig koslig blogg du har!!! ble helt inspirert!!!

Unknown sa...

Heisann,
Eg trykte faktisk på "neste blogg" når eg va innom ein aen blogg og der dukka du opp :o)

Her vil eg bli værrannes, så eg følge med deg videre :o)

Ser masse eg like allerede, så eg e plutselig innom deg igjen! ;o)

Sommarhilsen fra Vestlandet!