torsdag 16. juli 2009

Something old and something new....

Idag var vi ute hos foreldrene mine og min mor kom med
dette gamle koppestelle mitt:o)).
Jeg kan ikke huske og ha lekt med det..Sikkert derfor det
ennå ligger fint i esken sin, hihihi..
Ganske søtt egentlig(syns undertegnende). Nå blir det litla dokkå
mi så får arve det.. Å hu ska jammen få bruke det..
Bare bli litt større, syns mammå...
Prinsen min har fått sin første løse tann og det er jammen meg ikke
bare, bare... Mammå får neste ikke se på tanna eller hjelpe
til med tannpussen.... Litt uenighet har vi da....
Me vente på at tånnå skal falle ut og at
tannfeen skal komme og forvandle den....
Prinsen min sier han skal gjemme tannen på loftet.. Mammå syns
ikke det er så lurt for tannfeen har ikke tid og lete etter
tenner i glass med vann:o))...


Ha en flott kveld!!!
klem

Ingen kommentarer: